בקואליציית ברקת מתנגדים למסירת אגף מבי"ס ממ"ד לחרדים

    לאור כך, התאגדו חברי הקואליציה הציוניים ושיגרו את המכתב לראש העיר עוד לפני כניסת השבת במקביל להודעת ועד ההורים כי הלימודים יושבתו וכי עוד פעולות מחאה יצאו לפועל כל עוד לא ימצא פתרון
    שלום בידרמן - צילום אילוסטרציה 2 Comment on בקואליציית ברקת מתנגדים למסירת אגף מבי"ס ממ"ד לחרדים

    טוענים כי בפגישה עם ראש העיר, שנועדה למציאת פתרון לבעיה לא רק שהבעיה לא נפתרה אלא ראש העיר הודיע לנוכחים כי חצר בית הספר כולה וכן אגף שלם ממבנה בית הספר יעברו לחרדים

    לאור כך, התאגדו חברי הקואליציה הציוניים ושיגרו את המכתב לראש העיר עוד לפני כניסת השבת במקביל להודעת ועד ההורים כי הלימודים יושבתו וכי עוד פעולות מחאה יצאו לפועל כל עוד לא ימצא פתרון
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרה חברי קואליציה ממועצת העיר ירושלים התאגדו, ושיגרו אתמול (ו') מכתב בהול לראש העיר ניר ברקת ובו הם מוחים על החלטתו להעביר אגף מביה"ס ממ"ד ברמות לידי החרדים.

    בבית הספר ממ"ד הראל בשכונת רמות ג', הורה ראש העיר ברקת, ביום האחרון של חודש אוגוסט, להעביר את חצי מחצר בית הספר לידי בית ספר חרדי הגובל בבית הספר. במקרה זה, ועד ההורים של בית הספר ומינהל קהילתי רמות-אלון התנגדו למהלך אך במו"מ שהתקיים עם העירייה לא הגיעו הצדדים להסכמה ועל כן דרשו הנציגים הציוניים בעיר לקיים פגישה עם ראש העיר.

    בפגישה עם ראש העיר, שנועדה למציאת פתרון לבעיה לא רק שהבעיה לא נפתרה אלא ראש העיר הודיע לנוכחים כי חצר בית הספר כולה וכן אגף שלם ממבנה בית הספר יעברו לחרדים.

    המשמעויות של החלטות אלה הנן מרחיקות לכת מבחינת אופי השכונה וההשתלטות החרדית עליה וכמובן דחיקת הציבור הציוני דתי ממנה, מכיוון שככל שעובר הזמן השירותים הבסיסיים להם הוא נחוץ מוצאים אל מחוץ לשכונה.

    לאור כך, התאגדו חברי הקואליציה הציוניים ושיגרו את המכתב לראש העיר עוד לפני כניסת השבת במקביל להודעת ועד ההורים כי הלימודים יושבתו וכי עוד פעולות מחאה יצאו לפועל כל עוד לא ימצא פתרון.

    במכתב כותבים חברי המועצה "אנחנו, חברי המועצה החתומים מטה, מתנגדים בכל תוקף להעברת שטח המבנה של ביה"ס ממ"ד הראל לבית הספר אחר… אנו מוחים על תהליך קבלת ההחלטות שהתקיים ביום האחרון של חודש אוגוסט, באיחור רב, ובהיעדר נציגי ועד ההורים של בית הספר וללא שיתוף של המינהל הקהילתי".

    לאחר כינון הקואליציה ושליחת המכתב אמר קלמנוביץ, אשר הוביל את המהלך ואף הוסמך לייצג את קבוצת חברי המועצה מול ראש העיר: "הציבור הציוני הדתי בכל ירושלים מתייצב כולו כאיש אחד בהתנגדותו לפגיעה במוסד ממלכתי דתי ברמות. החלטת ראש העיר ברקת לפגוע בבית הספר ציוני לטובת החרדים מהווה איתות ברור על מגמה שלילת להמשך קיומה של אוכלוסיה ציונית בשכונת רמות ובעתיד בירושלים כולה. כנציגה של הציונות הדתית בירושלים נעשה הכל למניעת ההחלטה הטרגית הזו".

    IMG_0007



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה הקשר לתמונה של בית יעקב ולויכטר בית וגן

    2. 1

      לא אמור להיות קשר